CHEERS!
Benim sayemde tanıştığı insanı bana tercih eden insanın, karakterine sokarım.

yuriorlov:

yani benim bi’ derdim falan yok

ben genelde böyleyim

wegoingon:

öyle değil mi ama ? aklsjdasd

Arkadan geçen kız= Ben

Arkadan geçen kız= Ben

justholdme #mariamena

justholdme #mariamena

İlk makyajımı 7-8 yaşındayken annem bana yapmıştı; babamın yüzümde bıraktığı gökkuşağının en tatlı rengi olan moru kapatabilmek için. Komşuda oturan annem sesimi duymayınca bi taş parçasıyla vurdum cama.Tıpkı filmlerdeki gibi. Cam kırıldı. Tıpkı hayatım gibi. Annem yeni cam taktırma telaşına düştü babam iş stresi yaşıyordu ve ben çocuktum. Sonrası tam bir karnaval. Cenneti ayakları altında garantileyen annem odanın kapısını kapattı ve beni baba şefkatiyle başbaşa bıraktı. Bir cam bizim aile bütçemize göre çok pahalıydı ve babam ödediği paranın karşılığı olarak yüzümde resimler yapmak istemişti. Annem makyaj için kullandığı kullandığı bütün tonları, babamsa resmi için gerekli olan bütün renkleri ruhumdan çaldı. Küçük kız çocuklarına makyaj yapmayın. Bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmuyor. ”Dila Bakaç”
mutsuzlukusuyorum:

tambirbeyefendi:

cirkinbirkadin:

Üstüne tanımam.

Öpülecek en güzel yer..

Anlatabilecek en hassas yer..

mutsuzlukusuyorum:

tambirbeyefendi:

cirkinbirkadin:

Üstüne tanımam.

Öpülecek en güzel yer..

Anlatabilecek en hassas yer..

Ya cosef sen nasıl sen bu kadınla evlenirsin ya 9 yaş büyük bu senden 5 sene sonra menapoza girer bu cosef ah cosef 🔫

Ya cosef sen nasıl sen bu kadınla evlenirsin ya 9 yaş büyük bu senden 5 sene sonra menapoza girer bu cosef ah cosef 🔫

Klaus → Season 2 Comic Con Trailer

Klauss💛

Yan sınıfın dersi boş olunca sınıftakiler:

cikolatabebisim:

hogwartskedisi:

gazageldimaldim:

kokunuozluyorum:

moondies:

zombiyiyeninsan:

HOCAM GİDİN KAFALARINI BAŞLARINI DAĞITIN ŞUNLARIN KIZIN BAĞARIN

image

HOCA: TAMAM ÇOCUKLAR

image

 

yine rb

HER SEFERİNDE GÜLÜYORUM YA. HELE ŞU KAFALARINI DAĞITIN LAFINA ASDJLKNAD KNK SEN ÖLME EMİ ÇOK YAŞA LA

OLM LAN SU OBAMANIN GIFINE OLUYORUM LAN SKDKHDJHDJSBKKANSGAJGSKNSJGSJSHSJKKSDKH

O ne amk ya obamaya bak sen kfmskjsmsllfdk

Agdddhjjddgyddfgxditxdotaotcig

z href="http://www.quick-counter.net/" title="HTML hit counter - Quick-counter.net">HTML hit counter - Quick-counter.net /body>